sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Kelaus osa 2..

Niin,mihinkäs mä jäinkään.No tosiaan,maaliskuussa kirjoitettiin soppari,4 kk koeajalla.Ihan kuun alussa tuli ensimmäiset kuukautisetkin 10 vuoteen,tämähän oli mainiota...kroppa siis pelittää ja tästä hyvä lähteä eteenpäin.Toisia kuukautisia ei maaaliskuussa tullut,pieni kipinä että voiskos...no höhlä,ei tietenkään nyt ihan vielä...ja sitäpaitsi silloin joskus historiassa kun mulla oli kierrot mitä sattus,nih...mut toisaalta...no ei nyt kuitenkaan.kuukausi vaihtui huhtikuulle.Oltiin sovittu tuttava pariskunnan kanssa illanvietosta huhtikuun ekana viikonloppuna hieman ehkäpä viinilasien merkeissä,silloin ajattelin että pakko se nyt vaan on testata.M;ulla oli perjantaina herätys viideltä ja ennen töihin lähtöä kaivoin kätköstä tuon testin ja puolinukuksissa sitten testautin. Tulos oli tämä

5 kommenttia:

  1. Onneaponnea! Koska la? :D
    Mulla on vielä 5 viikkoa jäljellä ja tää on ihan hirveetä (tai sit mä olen vaan niin vanha ja raihnainen ettei kroppa kestä :D)

    Mun blogissa on sulle haaste!

    VastaaPoista
  2. Kiitos!La 9.12...vaikka eka ultra,viikoilla 11+5 niin silti vielä pelottaa et jos kaikki ei menekkään hyvin.Enstiistaina onneks ois taas neuvola..pääsee tästä epätietoisuudesta eroon. Koeajan vuoksi joudun vielä salaamaan tätä asiaa. No ei oo pitkä aika sulla enää eräpäivään..ihanaa!Käyn kurkkaamassa haasteen =)

    VastaaPoista
  3. siis ekä ultra oli mutta silti vielä jänskättää ja pelottaa kaikki.

    VastaaPoista