tiistai 4. syyskuuta 2012

neuvola kuulumiset, rv 26+2

Masu-asukki 26+2
Sunnuntaina oli iltavuoroa kymmeneen asti,stressasin jo valmiiksi aikaista neuvolalääkäriä ja vähäisiä yöunia.Iltavuoron jälkeen kun ei ihan heti uni tuu,no matkoihin nyt ei mee ku 20min.No,unet jäi lyhyeksi ja kuten muutenkin nyt ollu tapana,hieman katkonaiseksi.Aamulla aikaisin ylös,suihkuun...koira aamupissille,aamupalat ja lasten herätys.Sit reippaana tyttönä neuvolaan.Pissinäytettä kehiin ja odottamaan ja odottamaan ja odottamaan ja ihmettelemään että ollaanpas sitä nyt hoitajien puolelta myöhässä kunnes mä tajusin.mä istun neuvolassa odottamassa omaa vuoroa joka on vasta HUOMENNA...nmm.Menipäs taas putkeen =/ no,sitten taas iltavuoroon ja huomenna uus yritys.No se huominen on nyt sitten tänään ja neuvolassa tullut käytyä.Terveydenhoitajalle kerroinkin että palattuani loman jälkeen sorvin ääreen on jonkin verran supistellut,meidän osasto kun on muutenkin rankimmasta päästä ja kiirettä ei siellä pääse karkuun sitten millään.Lääkäri tutkittuaan totesi vauvatunnelin pehmenneen ja määräsi minut 2 viikon sairaslomalle.2 viikon päähän uusi kontrolli ja katsotaan sitten tuo tilanne,jatkuuko tuo sairasloma.Hyvä juttu on se; että tuo  neuvola lääkäri on tehnyt osastollamme lääkärin sijaisuutta ; hän hyvinkin tietoinen miten raskas osasto todellisuudessa on.Jos ja kun palaan ennen äippälomaa töihin on mulla loppuajaksi sitten osaston vaihto edessä.No minä aion nauttia nyt kotona olosta,eikä mulle sentään pelkkää vuodelepoa määrätty...ettei pääse seinät kaatumaan päälle.Muuten neuvolassa kaikki hyvin,painoa tullut nyt kaiken kaikkiaan 7kg.Huomenna mennään hakemaan vauvalle pinnasänky ja kaikki tavara alkaakin jo olemaan kasassa,vain vauva puuttuu <3 ai niin ja yks asia mikä kummastuttaa on mun unet...mä oon nyt kolmesti nähnyt unta; missä tää meiän vauva on poika...onkohan ne veikanneet ultrassa taas väärin?! eihän siinä muuten mitään mutta koti on jo täynnä kaikkea possunpunaista =) Uskallanpa laittaa ittestäni masu kuvan oikein pärstän kera!

2 kommenttia: