sunnuntai 23. lokakuuta 2011

oikeet, nurjaa, oikeet...

Tytöllä on tossa reilun viikon ajan lojunut läksy käsityötunnilta,tarkoitus ois kutoa kaulaliinaa eteenpäin...Arvatkaa onko miun kädet kädet syyhynny? Määkin haluan kutoa! Osaankohan enää? No, sehän selviää vain kokeilemalla.Ei muuta kuin ostoksille, Prismasta löyty sukkapuikkoja jos jonkinmoista ja langaksi löysin ihanaa possun punaista lankaa, höystettynä blingbling-paljeteilla,ai että!! No, niin no joo...siitähän on toki iäisyys kun oon puikkoja heilutellut mut ihmeen kummalla ne "ohjeet"löyty tuolta päänkopukasta.Ajattelin kyllä aloittaa varovasti ja iisipiisi-työllä, teen tytölle säärystimet (kai 11 vee haluaa vielä vaaleenpunaista???Jos ei kelepaa,mulle käy).Lupasin tosin että saa ne huomiseksi,ja määhän en lupaustani petä! Ihan tosissani kyllä ajattelin mennä ja ostaa ihan sukkalankaa ja testata osaankohan enää tehdä sukkaa...nyt ensin harjoitellaan! =)

2 kommenttia:

  1. Mie olen muutaman kerran yrittänyt tehdä sukkaa, mutta aina siinä epäonnistunut. Nyt ostin Novitan uusimman sukkalehden ja siinä on niin helpot ohjeet, että minäkin jopa ymmärrän!! Eka sukka valmistui parissa päivssä, toinen on nyt kantapäässä kohta. Isännälle teen ja uudet langat jo odottavat ekojen valmistumista :) Sukkatehdas siis käynnissä jo täällä :)

    VastaaPoista
  2. Ihan mahtavaa ja ihana rinsessalanka! Mulla ois hienoja bambupuikkoja tuolla jemmassa odottamassa josko uskaltais kokeilla kutomista... En kyl yhtään muista miten ne nurjat meni :/

    Viime vuonna me Sisun kans koitettiin vähän virkata ja Sisu (silloin vielä 3v) oli siinä hommassa melkein taitavampi kuin minä.

    Mutta yhdessä asiassa oon voittanut itseni, käy kurkkaas mun blogista kun uskaltauduin eka kertaa 10 vuoteen käyttämään ompelukonetta :D

    VastaaPoista