lauantai 29. lokakuuta 2011

hurjaa halloweenia

Tulipahan käytyä Lidlissä hakemassa tiettyä pullovettä,bongattiin samalla nämä hauskat ikkunatarrat jotka nappasimme mukaan.Aamulla kaiversin kurpitsa lyhdyn ja tein lapsille halloween kakun.Molemmille tulee yökaverit kylään ja tarkoitus olisi herkutella kaikenmoisilla herkuilla elokuvamaratonia ylläpitäen.Halloweenin juhlinta on monille melko vierasta,ja olin kyllä hieman itsekkin yllättynyt että tytön kaverit pyysivät tätä oville kiertelemään karkkien ja kepposten kera

Päätin minäkin kokeilla ensimmäistä kertaa näitä siirtokuvia kakkuun,onpas kätsyjä!!

3 kommenttia:

  1. Ihana kurpitsa, mä en kykenis kovertamaan sellaista kun haisee mun nenään niin ällölle :D
    Meidän muksut kävi tänä vuonna toista kertaa karkki tai keppostelu-kierroksella ja meillä kävi myös eilen yksi porukka. Ihan hauska juttu =)
    Ootko muuten ma tulossa? Jos pääset niin ota vaan kavereita mukaan jos suinkin joku vaan haluaa tulla. Aika heikolta näyttää osanotto tällä hetkellä, tosi paljon ihmiset perunut :(
    Hauskaa halloweenin jatkoa!

    VastaaPoista
  2. Mä ainakin olen tulossa,juuh!!Tarkoitus olis ottaa joku mukaan =)

    VastaaPoista
  3. Piti tulla ihan kurkkaamaan sinun blogiasi, kun huomasin sinun liittyneen lukijakseni. Ja mikä suloisuus sinulla kuvana ! Aivan tiibetinspanielin omistajana sydän sulaa...

    VastaaPoista