perjantai 20. heinäkuuta 2012

loman odotusta ja kuulumisia

Mulla olis vielä edessä 2 hikistä iltavuoroa ja 1 vielä hikisempi  aamuvuoro...sit vihdoin ja viimein koittais niiiin kauan odotettu LOMA (ja se myöskin odotettu rakenneutra!!)!! Yllättävän hyvin olen töissä jaksanut raataa, vaikka työmotivaatio onkin ollut jo hieman matalalla.Loman jälkeen en sitten enää kauan töissä viihdykkään, lokakuun puolessa alkaa talvoloma ja jään siitä sitten äippälomalle.Kauheeta kyllä miten tää aika juoksee..ja mä koitan lyllertää perässä.Raskausviikkoja kasassa nyt 19+5 ja olo on ollut loistava.Lukuunottamatta että mä herään joka yö klo:04:00 (vartin heittoa suuntaan jos toiseen),outoa...no,kun loma alkaa eipä tuo haitanne.
Rv 18+1, kauhia miten mun pää näyttää isolta

Tyttären 12 vee synttäreitä pääsimme vihdoinkin juhlistamaan hieman jälkijunassa viimeviikolla.Tällä kertaa pääsin melko helpolla leipomusten suhteen kun sattui tuo uuni tai sen lisäosa olemaan huollossa reilun viikon ja kuinka juuri silloin sattui olemaan nuo juhlat...mutta mikä ihana tekosyy! Ilmat ovat olleet äärettömän sateisia,muutama aurinkoinen päivä mahtunut mukaan.Harmittaa kyllä lasten puolesta,koulut alkavat n 4 viikon päästä eikä kyllä kauheestti olla rannalla loikoiltu.Muutaman kuvan nappaan tähän mukaan. Ihanaa toivottavasti aurinkoista viikonloppua!

2 kommenttia:

  1. Ihana maha! Ja ihana kun joillekin tulee vaan se maha eikä turpoa joka puolelta sataa kiloa :D
    Tuuhan joku päivä lomalla poikkeemaan ja katsomaan meidän pikkuruista!?

    VastaaPoista
  2. Ilman muuta,mää poikkean oikein mielellään!Sovitellaan ajankohtaa paremmin,meillä juuri nyt tuo esikko korkeassa kuumeessa..pitänee kahtoo miten tästä etenee =/ pöpöjä ei uskalla levitellä...mahasta,mäkin tykkään siitä mutta mulla on vielä puolet raskautta aikaa turvota vielä muualtakin kuin masusta,katsotaan tilanne sitten loppupuolella XD

    VastaaPoista