sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

jotain turinaa...

Niin,nyt mää nappaan sen ajan turistaakseni hieman niitä kuulumisia tämän vuoden puolelta.Olin NIIIIN tyytyväinen viime vuoteen,kaikinpuolin, että oikeastaan pelotti mitä tää vuosi tuo tullessaan.Oon ärsyttävän pessimisti asian kuin asian suhteen ja joo,jopa hieman taikauskoinenkin tai ees jotain sinnepäin.Vuosi kuitenkin alkoi kuitenkin mukavasti.Nyt alkaa armoton mielen kelaus...hmm.enhän mää ees enää muista mitä mulle/meille kuuluu...No,ainakin mä oon kerennyt sairastelemaan nyt enmmän kuin 10vuoteen mahtuu sairasteluja yhteensä.Mä oon hyvin harvoin kipeä,sairaslomia työelämästä ei oo elämänvarrella kertynyt kuin korkeintaan kahden päivän verran.Toisin tietenkin nyt...on ollut korvatulehdusta (ihan heti tammikuusta alkaen),on ollut kuumetta ja hyiyäk-oksutautia mut en mä yksin oo sairastellut,täälläpä on kokoajan joku sairaana,viime viikkko miehellä ja pojalla viikon sairastelua korkeassa kuumeessa...ja koira mukaan,meillä odottelee mukava pino koiran eläinlääkärikuitteja lähetettäväksi vakuutukseen.Sairastelujen lomassa tämän vuoden alkuun mahtuu kuitenkin paljon mukavatakin asiaa.Työasioista sen verran että sain ja allekirjoitin vakituiset paperit toivomaani työyksikköön,jipii!Ja hieman suloisuutta,tammikuussa syntyi minun kolmas kummipoikani..pikku Lauri (joka tietenkin aiheutti mulle hirmuisen vauvakuumeen)

1 kommentti:

  1. Sairasteluille hushus ja onnittelut sekä uudesta kummipojasta että vakkaripaikasta!!!!

    VastaaPoista